×

Rejestracja

Informacje profilowe

Dane logowania

Administratorem moich danych jest MKCompany Michał Kozioł prowadzący działalność gospodarczą pod firmą o tej samej nazwie.
Podanie przeze mnie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Odbiorcą danych jest MKCompany Michał Kozioł. Mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą̨ przetwarzane do odwołania mojej zgody, a po takim odwołaniu, przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi danych i w stosunku do niego. Mam prawo żądania od Administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawa do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych mam prawo do kontaktu z Administratorem Danych pod adresem ul. Fabryczna 15, 31-553 Kraków lub email: sklep@kingled.pl
Więcej informacji mogę znaleźć w Polityce prywatności.

Zaloguj

Pole imię jest wymagane!
Pole nazwisko jest wymagane!
Zawartość pola imię jest nieprawidłowe!
Zawartość pola nazwisko jest nieprawidłowa!
Podany adres e-mail jest nieprawidłowy!
Adres e-mail jest wymagany!
Ten adres e-mail jest już zarejestrowany!
Pole hasło jest wymagane!
Zawartość pola hasło jest nieprawidłowa!
Hasło musi posiadać conajmniej 6 znaków!
Hasło nie może mieć więcej niż 16 znaków!
Wprowadzone hasła nie są takie same!
Akceptacja warunków i postanowień jest wymagana!
Zgoda jest wymagana!
Adres e-mail lub hasło jest nieprawidłowe!


Adres - reklamacje - zwrot / wymiana
kingled serwis
ul. Fabryczna 15
31-553 Kraków

 

Formularz reklamacji / zwrotu / wymiany - warunek konieczny

+tutaj możesz pobrać formularz

 

Zwrot / wymiana
-Wypełnij formularz zwrotu / wymiany
-Do formularza dołącz dowód zakupu (jeśli to paragon musisz zwrócić oryginał)
-Zgłoś zwrot / wymianę do naszego biura sklep@kingled.pl
-Po akceptacji zgłoszenia zwróć towar na nasz adres

 

Czas na zwrot / wymianę
28 dni w sumie
14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu / wymiany
14 dni od dnia zgłoszenia na dostarczenie produktu na nasz adres

 

Stan zwracanego towaru
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym,
chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”.
Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych. 
Muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi.

 

Ważne
-Rozpakowanie towaru nie powoduje utraty możliwości zwrotu, ale produkt trzeba ponownie zapakować
-Sklep pokrywa koszt zwrotu, tylko jeśli Klient zwraca całe zamówienie
-Sklep pokrywa koszt zwrotu towaru maksymalnie do kwoty najtańszej formy dostawy dostępnej w naszym sklepie
-Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
-W przesyłce zwrotnej musi być dołączony formularz
-W przypadku niespełnienia którejś z powyższych zasad, towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.

 

Gwarancja
Okres gwrarancji jest różny dla każdej grupy towarów. Okres gwarancji, jaki przysługuje, dla każdego produktu z osobna został opisany na karcie produktu.

 

Czas realizacji reklamacji
Na realizację reklamacji mamy 14 dni, ale staramy się zrealizować gwarancję jak najszybciej.
Produkty podmieniamy na nowe, chyba że ich specyfika pozwala na naprawienie zepsutych układów.

 

 

 

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

zadzwoń teraz tel: (12) 350 64 84
×