Zwroty & wymiany & reklamacje
adres mailowy do rozpoczętych/trwających reklamacji: m.czachura@kingled.pl
Adres do zwrotów / reklamacji / wymian
kingLED serwis
ul. Grunwaldzka 28
31-524 Kraków
Formularz (konieczny) do wypełnia
Wypełnienie formularza i umieszczenie go w przesyłce która trafi do nas jest warunkiem koniecznym.
Gwarancja – konieczne wcześniejsze zgłoszenie
Informacje o awarii/reklamacji produktu prosimy o zgłaszanie na adres mailowy m.czachura@kingled.pl. Dopiero po konsultacji z obsługą, będziemy prosili o dalsze kroki reklamacyjne.
Zwrot / wymiana
-Wypełnij formularz zwrotu / wymiany
-Do formularza dołącz dowód zakupu (jeśli to paragon musisz zwrócić oryginał)
-Zgłoś zwrot / wymianę do naszego biura sklep@kingled.pl
-Po akceptacji zgłoszenia zwróć towar na nasz adres
Czas na zwrot / wymianę
28 dni w sumie
14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu / wymiany
14 dni od dnia zgłoszenia na dostarczenie produktu na nasz adres
Stan zwracanego towaru
Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym,
chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”.
Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych.
Muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmi.
Nie podlegają zwrotowi
Produkty zamawiane na specjalne zamówienie w tym taśmy LED zamawiane z cięciem i lutowaniem oraz profile zamawiane docięte na wymiar, nie podlegają wymianie oraz zwrotowi.
Ważne
-Rozpakowanie towaru nie powoduje utraty możliwości zwrotu, ale produkt trzeba ponownie zapakować
-Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
-W przesyłce zwrotnej musi być dołączony formularz
-W przypadku niespełnienia którejś z powyższych zasad, towar zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.